Opgelost door Bol.com: Bol.com houdt zich niet aan de voorwaarden die op haar webshop staan

sad Opgelost
Ysbeer

Ik heb van het merk sony Bluetooth oortjes besteld. Op jullie webshop stond heel duidelijk de niet tevreden 30 dagen retourgarantie. Nu krijg ik diep in mijn gehoorgang pijn en druk van de oortjes. Ik word door jullie medewerkers telkens aan de directe partner uit België gekoppeld die andere voorwaarden heeft en dus niet akkoord gaat met retour. Bol.com heeft in de tekst bij dit product niet gezegd dat de voorwaarden van haar partner leidend is. Ik ben met jullie een relatie/deal/contact aangegaan en niet met de externe partner dus ik weet dat bol.com in deze verantwoordelijk is tenzij zij naar de voorwaarden van de partner had verwezen ipv eigen voorwaarde te noemen (bol.com werkt naar mijn weten altijd met partners). Dat het product na gebruik niet retour kan ivm hygiëne is geen argument in deze. Immers je kan niet zeggen dat een product niet bevalt of in mijn geval zelfs tot fysieke schade leidt als je het niet hebt gebruikt, als je het niet hebt geprobeerd.
Ik heb ook nog mondeling bevestigd gekregen dat die 30 retourgarantie idd geldt en nu houdt bol.com zich niet aan hetgeen zij heeft gezegd + wat op haar webshop staat bij het product.
Ik heb geen foto van het product dat ik kocht, maar wel een screenshot kunnen maken van de huidige tekst.
Ik heb ook die van de headphone ipv oortjes erbij gedaan. Deze heb ik ook besteld via bol.com en ook hier geldt de 30-dagen retourgarantie. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt, want ik ben tevreden over dit product, maar OOK hier heeft een medewerker de retourgarantie bevestigd.

Tegoedbon van het aankoopbedrag of geld retour
Haar tekst aanpast bij de producten dus in dit geval aangeeft dat de voorwaarden van het partnerbedrijf gelden en daarnaar verwijzen.

Ysbeer
Niet door bol.com maar door Sony. De emoticon slaat dus alleen op bol.com. Sony heeft mij in het gelijk gesteld en ze hebben mij gemaild dat het bedrag binnen een maand op mijn rekening komt. Bol.com heeft geen enkel gehoor gegeven aan mijn klacht, zelfs niet toen ik een link deelde van sony waar gewoon de voorwaarden instonden. En zij gaven aan dat zowel bol.com zelf als de partner Art & craft aangesloten waren dus in dit geval hebben beide partijen zich niet aan de voorwaarden gehouden. Sony heeft mij dus zeer goed geholpen. Intussen heb ik oortjes bij de concurrent gekocht, Coolblue. En daar heb ik al oortjes mogen ruilen voor anderen binnen de 30 dagen garantie. Zie link van sony: https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/terms/NL_Headphones_Terms_and_Conditions.pdf

Ook een klacht indienen over Bol.com?