Klacht Bol.com: bol.com houdt zich niet aan de wetten omtrent productaansprakelijkheid.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304865
Gebruiker
dmk.bx
Datum
3 reacties

Details

De klacht

mijn laptop is gevallen door een gebrek van mijn eastpak tas. ik heb hier een bericht over gestuurd naar bol.com maar daar werd op gereageerd dat zij niks voor mij kunnen betekenen. de laptop valt onder productaansprakelijkheid van de verkoper want de reparatie bedraagt minimaal 180 euro. [CASE:15113099]

De oplossing

schadevergoeding van de reparatiekosten

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste dmk.bx,

    Erg verevelend dat de laptop beschadigd is. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Ik wens u nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  2. Auteur
    dmk.bx
    Datum
    graag ontvang ik nog een bericht van jullie
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste dmk.bx,

    Ik zie dat wij op 25-05 u gemaild hebben op het e-mailadres waarmee wij eerder met u contact hebben gehad (waar ook uw bol.com account aan gelinkt is)

    Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dmk.bx
Datum
Uiteindelijke oplossing
een cadeaubon uit coulance
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?