Opgelost door Bol.com: Bol.com houdt zich niet aan hun leveringsvoorwaarden en verwijst vervolgens naar hun verkoper.

Maria

Bol.com zegt op hun site besteld voor 16.00 de volgende dag in huis, echter 8 maart voor 16.00 een bestelling geplaats en betaald maar nog niets ontvangen. Omdat het om een bestelling gaat bestemd voor een kinderverjaardag vanmorgen direct contact gezocht. Antwoord klantenservice we weten niet waar het pakketje is, maar we hebben contact opgenomen met onze verkoper met de vraag wat er gebeurt is met de bestelling en nu man bet nog eens 2 dagen duren .

Bol.com wat heeft u klant te maken met jullie verkoper ????
Als deze verkoper niet kan voldoen aan jullie leveringsvoorwaarden kan bol.com deze niet stellen een klant besteld juist om die leveringsvoorwaarden. Kortom bestel je bij bol.com is het ondanks hun belofte wachten tot je betaalde bestelling een keer komt.

Zou netjes zijn als bol.com gelet op het niet nakomen van hun eigen voorwaarde de klant de bestelling voor niets doet toekomen.

Bol.com
    Beste Maria,

We hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com
    Bol.com
    Beste Maria,

Nogmaals dank voor ons gesprek, zojuist heb ik je een email gestuurd met een bevestiging.

Fijne dag verder.
    Tony van bol.com
    Beste Tony,

Heel erg bedankt voor de snelle reactie en de goede oplossing in deze. Erg blij met de service van Bol. Com.

Met vriendelijk groet ,

Maria
Uiteindelijke oplossing Beste Tony, Heel erg bedankt voor de snelle reactie en de goede oplossing. Ben erg blij met de goede service van Bol. Com Groetjes Maria