Opgelost door Bol.com: Bol.com is niet klantvriendelijk mbt terugbetaling.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 369514
Gebruiker
Hetven6
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een wasmachine en een droger gekocht in een bestelling. Betaald via iDEAL en een bol.com bon twv 50,- erbij verzilverd. Ik heb dezelfde dag de wasmachine geannuleerd en ook bij bol.com een duurder type besteld. Administratief nogal een gedoe. Nu blijkt dat ze de verzilverde bon weer als tegoed hebben geactiveerd in mijn account en me minder hebben terugbetaald dit omdat ze geen geld terug geven op kadobonnen. Dat snap ik maar ik had immers nog een apparaat gekocht. Heel erg in het voordeel van bol.com gehandeld en niet van de klant. Ik krijg enkel standaard antwoorden. Ze zijn niet genegen ook maar iets van mijn klacht op te lossen.

De oplossing

Ik eis dat ik mijn geld terug krijg.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Hetven6,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Hetven6,

    Gisteren hebben wij contact gehad met elkaar. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hetven6
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mijn geld teruggeven zoals ik gevraagd had. Jammer dat dat niet via de normale weg geregeld kon worden. Scheelt een hoop irritatie / frustratie bij klant en klantenservice medewerker.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen