Opgelost door Bol.com: bol.com kaart is verlopen, jammer zegt de medewerker van bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260303
Gebruiker
bertievandijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bol.com cadeaukaart gekregen.
bij een bestelling plaatsen pakte deze de kaart niet.
Op de site de waarde van de kaart bekeken, deze was 10.00 euro.
met een datum geldig tot 01-02-2017.
Gebeld naar bol.com, helaas verlopen wij kunnen niets voor u doen.
Kaart in Januari 2017 gekregen.
Wel raar dat je kunt zien dat de kaart nog 10 euro waard is maar het geld niet meer kunt gebruiken , maar waar wel 10 euro voor is betaald.

De oplossing

Kaart van 10 euro weer geldig maken zodat wij deze kunnen besteden.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bertie,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bertie,

    Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Mocht u verder nog vragen hebben, stuur mij dan gerust een e-mail. Dan help ik u graag persoonlijk verder.

    Met vriendelijke groet,

    Femke van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bertievandijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pas wordt weer opnieuw geactiveerd. Bedankt bol.com voor uw snelle reactie en oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen