Klacht Bol.com: Bol.com kaart is verlopen terwijl er geen einddatum op staat

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 407556
Gebruiker
Sander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bol.com bon wekt niet. Klantenservice geeft aan dat deze verlopen is. Op kaart zelf staat echter geen einddatum.

De oplossing

Restitutie

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas moet ik betreuren dat Bol.com niet met een oplossing is gekomen. Bol.com geeft zelfs aan dat op de kado kaart zelf geen geldigheidsdstum vermeld staat, wel een verwijzing naar voorwaarden die op internet terug te lezen zijn. De geldigheidsdatum zou wel op de 'verpakking' c.q. kaart houder staan. Maar uiteraard wordt de verpakking als eerste weggegooit opdat de kado kaart in de portemonee past. Praktischer, logischer en eerlijkheidshalve zou Bol.com de verloopdatum op de kado kaart zelf moeten afdrukken. Het lijkt nu meer op voorbedachte rade, om de kans te vergroten dat mensen hun kaart te laat gebruiken en hun geld kwijt zijn. Met vriendelijke groet,
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen