Opgelost door Bol.com: Bol.com klantenservice helpt klanten niet!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87246
Gebruiker
Michiel76
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bol.com klantenservice kan een klant niet helpen, maar moet de zaak doorsturen naar een andere afdeling die het dan binnen 2 dagen(lees 10 dagen) oplost. Dit terwijl als ik na mijn eerste gesprek gelijk was doorverbonden, had mijn probleem in vijf minuten opgelost geweest. Ik vind het dan ook schandalig dat een klantenservice op deze manier werkt.
Ook vind ik dat ik wel een reactie had mogen krijgen op mijn vorige klacht hier. Maar dat is blijkbaar niet mogelijk. Ook compensatie voor het lange wachten had op zijn plaats geweest. Ik snap wel dat ik steeds vaker negatieve dingen lees over bol.com.

De oplossing

Dat bol.com eens wat doet aan die slechte klantenservice, want het is een ongeorganiseerd rommeltje. Geef je klant 1 contactpersoon en verbind mensen door met de afdeling die het op kan lossen, dat zou het klachtenproces aanzienlijk verbeteren.

Ook zullen de klantenservice medewerkers die hun werk slecht doen ontslagen moeten worden, ik heb er namelijk meerdere aan de lijn gehad die dingen beloven en vervolgens niets doen of doorgeven. Een zeer kwalijke zaak bol.com.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Michiel76
    Datum
    Nou ik wacht het af of ze contact opnemen, ik verwacht er niet zoveel van aangezien ze nog niets hebben laten horen. Ook op mijn vorige klacht heb ik nooit een reactie gehad op klachtenkompas. Maar ze verliezen dus graag klanten, totdat er geen enkele overblijft.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer,
    Mijn collega Twan heeft u inmiddels per e-mail geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  4. Auteur
    Michiel76
    Datum
    Mijn klacht over de klantenservice is niet echt opgelost, maar de persoon die ik gesproken heb zit er wel achteraan om het een en ander te verbeteren. Wanneer je contact opneemt met het klantenservice nummer moet je eigenlijk gewoon geluk hebben dat je een goede werknemer treft die jouw probleem op wil lossen. Ik heb nu gelukkig een telefoonnummer waarmee ik direct bij de juiste persoon uitkom. Dus als ik weer niet goed geholpen wordt bel ik gewoon naar die persoon. Ik hoop dat het verbeterd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michiel76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen