Klacht Bol.com: Bol.com komt afspraken niet na en betalingssysteem bevat fouten

A

Bol.com maakt er weer een puinhoop van. Bestellingen worden niet op tijd geleverd. De belofte dat na een bestelling op vrijdag deze op maandag 29 mei geleverd wordt wordt niet waar gemaakt.Waar blijft mijn bestelde apparaat? Facturen blijven open staan terwijl ze al betaald zijn. Ik heb bewijs dat ik de 26e de factuur betaald heb, maar hij blijft bij bol.com open staan. Na telefonisch contact is er totaal geen begrip en kan er geen duidelijkheid gegeven worden. Hierdoor loop ik schade op omdat ik een noodklus moet uitstellen en ook natuurlijk ontzettend veel hoofdpijn oploop aan al deze chaos.

Ik wens dat er wordt uitgezocht waarom de factuur die ik betaald heb nog open staat en dat het daarna gelijk recht wordt gezet in het systeem. Ook verwacht ik compensatie voor de verloren tijd en dus geld omdat ik nu niet mijn noodklus(sen) kan uitvoeren.

Bol.com
    Beste klant,

Uw bericht is gelezen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Femke van bol.com
    Bol.com
    Beste mevrouw Littel,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en zijn we samen tot een compensatie gekomen. Mocht er verder nog iets zijn, dan hoor ik dit graag.

Fijne dag nog.

Groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?