Opgelost door Bol.com: Bol.com komt belofte (weer) niet na!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121633
Gebruiker
Maikel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na 3 maanden ging mijn product al kapot, en heb ik mij telefonisch gemeld bij de klantenservice. Ik werd netjes en correct te woord gestaan en er werdt een retourprocedure voor me gestart. Ik kreeg de vraag of ik mijn geld gecrediteerd wilde krijgen of een nieuw product. Ik gaf aan dat ik graag een nieuw product wilde, echter bleek deze niet meer leverbaar. Vervolgens werdt mij aangeboden een alternatief op de website te zoeken welke ze dan zouden leveren. Een klein prijsverschil van 15 tot 20 euro zou Bol.com voor hun rekening nemen. Ik mocht dit alternatief later per mail aan ze doorgeven.

Tot zover super netjes door Bol.com afgehandeld zou je zeggen, maar daarna begon de ellende. Nadat ik een alternatief had gevonden heb ik dit gemaild. Maar toen kon het ineens niet meer en werdt het na 5 mails op en neer afgedaan met: "Dit had onze medewerker niet mogen aanbieden" Maar ik heb altijd geleerd: afspraak = afspraak!

De oplossing

Het nakomen van hun afspraak en het leveren van een alternatief product wat wel voldoet.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Maikel, vervelend dat je iets aangeboden is wat uiteindelijk een fout is geweest. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Maikel,
    Bedankt voor ons prettige telefoongesprek van zojuist. We zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Alvast veel plezier met de nieuwe aankoop en een fijne dag toegewenst.
    Groet, Kirsten van bol.com
  3. Auteur
    Maikel
    Datum
    Hoi Kirsten,

    Jammer dat dit nodig was, maar de klacht is nu naar volle tevredenheid opgelost! Top!

    Groeten,

    Maikel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maikel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?