Klacht Bol.com: Bol.com komt belofte niet na # voor 23:59 besteld morgen in huis

Kerey

Een Disney Frozen Pop besteld voor mijn dochter van 3,5 jaar oud nadat ze de cadeaus van haar broers had gezien. Heb de desbetreffende Pop via bol.com besteld met de welbekende belofte dat het als het voor 23.59 besteld de volgende dag nog thuis wordt bezorgd. Maar tevergeefs pop is niet binnen en woensdag ochtend vlieg ik naar mijn zonen en mijn dochter. Uitermate vervelend is dat mijn zonen hun cadeau gaan uitpakken (besteld via een ander webshop) en mijn dochter haar cadeau niet gaat uitpakken.Notabene heeft ze haar cadeau via de link gezien Domweg omdat Bol.com haar belofte niet nakomt dit mede veroorzaakt door de bezorger in dit geval PostNL heeft verzuimd om de belofte van Bol waar te maken.
Bestelnummer is als volgt 4502128740
Ik neem aan dat u als Bol.com met heel veel aanzien en beroemdheid dit niet kunnen tolereren dat dit kan gebeuren.

Ik weet niet of jullie het goed kunnen maken dat ze haar verwachte cadeau op tijd kan zien ? Maar ik vraag u om complete set van Disney Frozen Elsa artikelen te geven misschien dan dat mijn dochter van 3,5 jaar oud content.

Bol.com
    Beste heer Zengin,

Volgens de bestelgegevens is de pop op 8-1-2018 om 23.10 uur geplaatst en deze wordt vandaag geleverd.

Met vriedelijke groet,
    jolanda van bol.com
    Kerey
    Dat is niet volgens de belofte voor 23:59 besteld morgen in huis. Uw antwoord slaat nergens op heb in mijn klacht duidelijk aangegeven dat het te laat is. Dit laat weer zien dat u niet meedenkt !!!
    Bol.com
    Beste klant,

Na aanleiding van bovenstaand bericht heb ik u een mail gestuurd. Helaas kan ik u niet tegemoet komen met uw gewenste oplossing. Nogmaals excuus voor het ongemak.

Milly van bol.com