Opgelost door Bol.com: bol.com komt een eerder gemaakte afspraak niet na.

oma

Heb op 14 oktober het spel De slimste mens ter wereld Junior besteld als cadeau voor mijn kleinzoon, als kerstcadeau.
Hierdoor kwam ik er met Kerstmis dus pas er achter dat het spel niet compleet is geleverd. Dit heb ik op 27 december gelijk bij Bol.com gemeld en die zouden dit nagaan. Na twee dagen kreeg ik te horen dat de ontbrekende onderdelen moesten worden besteld en dat dit heel moeilijk te leveren zou zijn.
Vanmorgen 19 januari 2022, kreeg ik twee onderdelen nagestuurd, waarvan er 1 klopte en het tweede was niet het juiste obderdeel.
De medewerkster zei dat ze vond dat ik het verdiende dat ik kosteloos een nieuw spel zou krijgen opgestuurd en ik mocht het niet complete spel houden, maar het was op dit moment helaas niet op voorraad.
Vanmiddag kreeg ik weer een mail van iemand anders en die gaf aan dat ik noh moest laten weten of ik het spel nog wilde hebben en dat ik maar contact met hun moest opnemen. Ze vroegen nu wel het niet complete spel terug, maar ik heb geen grote doos waarin ik dit kan opsturen.
Ze praten bij Bol.com allemaal langs elkaar heen,
Via de chat was het daarna weer het zelfde liedje.
Zij maken de fouten en ze verwachten van mij dat ik overal achteraan ga en ook nog spullen voor hun ga wegbrengen in coronatijd.
Ik heb hun een bewijsstuk opgestuurd waarin een medewerker zegt dat ik het niet complete spel retour hoef te sturen, want de medewerker Tim geloofde het blijkbaar niet.Triest dat je alles op foto moet vast leggen om te bewijzen dat ik de waarheid spreek.
Ik zou via mail te horen krijgen hoe lang dit ging duren

Dat ze hun belofte nakomen en mij niet van kastje naar de muur blijven sturen.
Het probleem is goed opgelost, met begrip voor mijn situatie. Heel erg bedankt.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?