Klacht Bol.com: Bol.com komt met geen oplossing

K

Ik ben twee weken in de weer met bol.com over een verkeerd product die ik heb ontvangen, dag in dag uit contact gehad. eerst werd mij verteld dat er een onderzoek zou plaatsvinden bij post nl en ik uiterlijk over 5 werkdagen een antwoord zou krijgen. Inmiddels 5 dagen verstreken en toen kreeg ik antwoord dat ik weer eens 3 dagen moet wachten omdat het bij een of andere afdeling zit, weer 3 dagen verder WEER een bericht dat er nog een antwoord is en ik weer 3 dagen moet wachten. Uiteindelijk vandaag antwoord gekregen en ik kon mijn ogen niet geloven; Ik moet maar een klacht indienen bij post nl! Ik probeerde uit te leggen dat Ik met postnl niks te maken heb omdat bol.com immers een verkeerd product heeft opgestuurd. Zij wilden daar niks van horen. Ik heb contact opgenomen met PostNL en zoals ik dacht en meest logisch is dat ik inderdaad bij bol.com moet zijn omdat zij iets verkeerds hebben opgestuurd en zij niks voor mij kunnen doen. Ik werd in de afgelopen twee weken door een aantal medewerkers van bol.com als stront behandeld. Ik heb gelukkig al het contact dat er is geweest bewaard.

Dat bol.com met een passende oplossing komt.

K

Ook een klacht indienen over Bol.com?