Klacht Bol.com: bol.com komt niet gemelde levertijden na

A

Nu al meerdere keren gebeurt dat ik een product bestel via Bol.com waarbij de gemelde levertijd niet wordt nagekomen.
Excuses geven ze genoeg, maar daar koop ik niets voor.

Het aanpassen van de levertijden op de website, zodat ze zich hier wel aan kunnen houden. En compensatie voor de gelede schade.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    bol.com
    A
    Zonder dat ik ermee akkoord ben gegaan is het laatst bestelde artikel geannuleerd. Dit is niet wat ik wilde. Het artikel was verkeerd bezorgd. Ik wilde dat de leverancier mij desnoods opnieuw het bestelde artikel zou toesturen. Ik vind het raar dat het artikel zonder mij in te lichten wordt geannuleerd. Dit is geen goede afhandeling van de klacht. Ik ben hier dus ook teleurgesteld en ontevreden over. Je besteld geen artikel om dit later te annuleren zonder reden.
    Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,U heeft inmiddels contact met ons gehad over uw melding.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    A
    Er is niets veranderd. Er is alleen een reden gegeven voor waarom het artikel is geretourneerd. Bol.com wilde de verkoper niet financieel benadelen. De verkoper heeft echter het product verkeerd afgeleverd. De klant heeft al betaal en wacht op een product. Zonder overleg het product annuleren en geld terugstorten is niet gewenst. Ik blijf ontevreden over de afhandeling.
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Het spijt mij dat de afhandeling niet naar wens is geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    A
    zeer ontevreden over afhandeling van de klacht. Geen tegemoetkoming en onpersoonlijke afhandeling zonder overleg.

A

Ook een klacht indienen over Bol.com?