Klacht Bol.com: bol.com komt niet gemelde levertijden na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66109
Gebruiker
A
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Nu al meerdere keren gebeurt dat ik een product bestel via Bol.com waarbij de gemelde levertijd niet wordt nagekomen.
Excuses geven ze genoeg, maar daar koop ik niets voor.

De oplossing

Het aanpassen van de levertijden op de website, zodat ze zich hier wel aan kunnen houden. En compensatie voor de gelede schade.

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    A
    Datum
    Zonder dat ik ermee akkoord ben gegaan is het laatst bestelde artikel geannuleerd. Dit is niet wat ik wilde. Het artikel was verkeerd bezorgd. Ik wilde dat de leverancier mij desnoods opnieuw het bestelde artikel zou toesturen. Ik vind het raar dat het artikel zonder mij in te lichten wordt geannuleerd. Dit is geen goede afhandeling van de klacht. Ik ben hier dus ook teleurgesteld en ontevreden over. Je besteld geen artikel om dit later te annuleren zonder reden.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,U heeft inmiddels contact met ons gehad over uw melding.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  4. Auteur
    A
    Datum
    Er is niets veranderd. Er is alleen een reden gegeven voor waarom het artikel is geretourneerd. Bol.com wilde de verkoper niet financieel benadelen. De verkoper heeft echter het product verkeerd afgeleverd. De klant heeft al betaal en wacht op een product. Zonder overleg het product annuleren en geld terugstorten is niet gewenst. Ik blijf ontevreden over de afhandeling.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Het spijt mij dat de afhandeling niet naar wens is geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  6. Auteur
    A
    Datum
    zeer ontevreden over afhandeling van de klacht. Geen tegemoetkoming en onpersoonlijke afhandeling zonder overleg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen