Klacht Bol.com: Bol.com komt niet na wat het beloofd..

sad Niet opgelost
D. de Jonge

Tijdens BlackFriday heel erg blij met de gescoorde deal voor een Sonos Beam soundbar bij Bol.com, van €450 euro naar €300 euro. Het product op dat moment voorradig en direct betaald. Met de melding voor 23:59 besteld, is maandag in huis.
Die avond volgt een mail door Bol.com 'Door een vertraging bij de inkoop komt je artikel later dan verwacht'. Direct navraag gedaan, of dit nog geleverd gaat worden. 'Inkoop heeft terug gekoppeld dat ze deze volgende week weer op voorraad verwachten'.
Aangegeven hierop te willen wachten en een indicatie van levering opgevraagd. Als reactie van Bol.com; 'Door de grote vraag tijdens black friday is de voorraad harder gegaan dan verwacht'. Tevens wordt gerefereerd naar een systeem fout, welke mogelijk niet aangegeven heeft dat het product niet meer voorradig is. Wachten zou geen probleem zijn, tot plots een standaard mail van Bol.com ontvangen wordt dat de bestelling toch geannuleerd wordt.
Uiteindelijk heeft Bol.com de bestelling geannuleerd..
Waar vandaag weer een staartje krijgt. Een mail is binnen gekomen met het bericht dat de Sonos Beam alsnog later komt dan verwacht. De status in het besteloverzicht blijft geannuleerd. In het bericht wordt aangegeven 'Je pakket komt er zo snel mogelijk aan. In een eerdere mail over deze vertraging vind je de exacte bezorgdatum'. Deze update tot op heden niet ontvangen. Bol.com; Om de pijn te verzachten voor het wachten krijg je een cadeaubon van €5 euro.
Het euforische deel van mijn gescoorde deal was er al snel af. Maar deze deal wordt toch als misleidend ervaren.
Zal volgende week wel weer te bestellen zijn voor 450€..

Alsnog levering van het product, anders compensatie voor de gemiste korting.

Bijlagen

D. de Jonge
(07-12-20) Bol.com; Excuses aangeboden omdat de vraag de groot was en er meer bestellingen geplaatst zijn dan dat wij uiteindelijk konden uitleveren. Ze geven hierbij aan 'graag' de soundbar op te sturen met eventuele vergoeding van het prijsverschil. Dit hebben zij niet gedaan, omdat het product op dat moment niet meer voorradig is. Als 'kleinigheidje wordt een cadeaubon van €30 gegeven. (09-12-20) De excuses zijn totaal ongeloofwaardig als nog géén twee dagen later de Sonos soundbar weer aangeboden wordt door Bol.com zelf voor een bedrag van €418,11. Een prijsverschil van (LET OP!) €118,11. (Makkelijk verdient door €30 als kleinigheidje weg te geven). Met screenshot direct kenbaar gemaakt bij Bol.com, waarna een reactie volgt op het moment deze niet meer leverbaar is. Waarbij ze aangeven door het annulering (door Bol.com) deze niet meer te kunnen leveren. Deze Blackfriday actie voelt als misleidend, waarbij ik mij afvraag of Bol.com geen leveringsplicht heeft. Erg jammer!

Ook een klacht indienen over Bol.com?