Opgelost door Bol.com: Bol.com komt toezegging niet na

sad Opgelost
# 602029
JC

Nadat wij 1.5 maand discussie (sinds 29 april) hadden met Bol.com over de retourzending en terugbetaling van een artikel hebben wij op 7 juni eindelijk de bevestiging ontvangen dat wij recht hebben op volledige teruggave van ons aankoopbedrag en we het artikel af konden laten halen. Bol.com komt hier na deze toezegging ineens op terug (nadat het artikel afgehaald is) en wil 15% waardevermindering in rekening brengen vanwege een interne miscommunicatie .

Ik wil dat bol.com zijn toezegging van terugbetaling van het volledige aankoopbedrag na komt. De casus speelt al zolang dat het voor hun volledig duidelijk moet zijn geweest waar het om ging en ik vind het onacceptabel dat ze nog geen week na de toezegging (en we het artikel op hun aangeven hebben laten afhalen) hier op terug komen.
De oplossing werd snel en cf. verwachting aangeboden. Helaas is het daar tot nu toe bij gebleven. We hebben nog steeds geen terug betaling mogen ontvangen van Bol.com en/of de desbetreffende partner.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?