Klacht Bol.com: Bol.com komt zijn contract niet na

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 359174
Gebruiker
J. Beaulen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via internet kocht ik bij bol.com een nieuwe GSM. Aantrekkelijke prijs. Met creditcard betaald en koop afgesloten. Bevestiging van bol.com. Daarna mailing pakket is verstuurd,bezorger is onderweg, wordt geleverd op dinsdag tussen 18.00 uur en 21.00 uur.
Speciaal vrij genomen doch geen pakket.
Kreeg daags erna een mail waaruit duidelijk werd dat er problemen waren tussen t bedrijf dat t pakket moest leveren en bol.com.
Geld zou worden teruggestort. Op de vraag of bol.com geen leveringsverplichting had en eenzijdig de levering kon afzeggen kwam de zin:
Dit is alles wat we kunnen doen. m.a.w. pech gehad. U krijgt uw geld terug.
Beschamend voor een zo groot bedrijf.

De oplossing

De afspraak nakomen dat de GSM geleverd wordt en de koopovereenkomst nageleefd.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste J. Beaulen,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    J. Beaulen
    Datum
    Als je bestelling is bevestigd mag je ervan uitgaan dat de prijs op de website klopt. Maar ook hiervoor geldt dat dit anders ligt als je redelijkerwijs kon weten dat die prijs niet kan kloppen, bijvoorbeeld als de prijs die op de website staat veel te laag is. Dan had je kunnen weten dat de verkoper een foutieve prijs heeft aangegeven (kennelijke vergissing). Als daar geen sprake van is, is de koop rechtsgeldig en moet de verkoper het product voor die lagere prijs op de website aan je leveren.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Beaulen,

    Gisteren heb je contact gehad met mijn collega, daarom sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Beaulen
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content