Klacht Bol.com: Bol.com komt zijn contract niet na

content Niet opgelost
J. Beaulen

Via internet kocht ik bij bol.com een nieuwe GSM. Aantrekkelijke prijs. Met creditcard betaald en koop afgesloten. Bevestiging van bol.com. Daarna mailing pakket is verstuurd,bezorger is onderweg, wordt geleverd op dinsdag tussen 18.00 uur en 21.00 uur.
Speciaal vrij genomen doch geen pakket.
Kreeg daags erna een mail waaruit duidelijk werd dat er problemen waren tussen t bedrijf dat t pakket moest leveren en bol.com.
Geld zou worden teruggestort. Op de vraag of bol.com geen leveringsverplichting had en eenzijdig de levering kon afzeggen kwam de zin:
Dit is alles wat we kunnen doen. m.a.w. pech gehad. U krijgt uw geld terug.
Beschamend voor een zo groot bedrijf.

De afspraak nakomen dat de GSM geleverd wordt en de koopovereenkomst nageleefd.

Beste J. Beaulen,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    J. Beaulen
    Als je bestelling is bevestigd mag je ervan uitgaan dat de prijs op de website klopt. Maar ook hiervoor geldt dat dit anders ligt als je redelijkerwijs kon weten dat die prijs niet kan kloppen, bijvoorbeeld als de prijs die op de website staat veel te laag is. Dan had je kunnen weten dat de verkoper een foutieve prijs heeft aangegeven (kennelijke vergissing). Als daar geen sprake van is, is de koop rechtsgeldig en moet de verkoper het product voor die lagere prijs op de website aan je leveren.
    Beste J. Beaulen,

Gisteren heb je contact gehad met mijn collega, daarom sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing Geen