Klacht Bol.com: bol.com laat niks meer van zich horen na garantieverzoek/klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405787
Gebruiker
Kliniclown
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bol.com reageert 2 maanden niet op Customer Service verzoek. Bij indienen klacht hierover reageren ze met een standaard antwoord zonder daadwerkelijk naar de case te kijken.

De oplossing

Gaarne een fatsoenlijke oplossing voor mijn tv probleem (ik heb er zelf al meerdere aangedragen bij ze)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kliniclown
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing door de fabrikant was prima, vergoeding van het arbeidsloon en alleen betalen van de onderdelen. Jammer dat bol.com er zelf nog 120 euro voor rekent, boven op de monteurskosten. Mijn voorstel om het onderdeel op te sturen zodat ik het er zelf wel inzet is niet mogelijk. Ik moet en zal de extra kosten betalen. Het excuus van bol.com dat LG al coulance geboden heeft en dat zij het daarom niet kunnen doen slaat als een tang op een varken. Ze maken namelijk de coulance ongedaan door hun extra opgelegde kosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?