Opgelost door Bol.com: Bol.com levert niet op tijd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 354625
Gebruiker
Casca
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste Bol.com,

Op zondag 10 maart heb ik om 18:26 uur een nieuwe headset besteld bij Bol.com. Ik had deze besteld om op maandag af te geven voor een verjaardag. Headset was op voorraad, en aangezien ik deze ruim op tijd had besteld, ging ik er van uit dat "Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" ook zou betekenen dat ik deze op maandag nog in mijn bezit zou hebben.
Ik heb specifiek voor Bol.com gekozen vanwege de belofte dat ik mijn bestelling binnen een dag in huis zou moeten hebben, blijkt dat Bol.com en/of de verantwoordelijke bezorgingsdienst zich niet aan zijn woord heeft gehouden.
"Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" blijkt dus misleidend te zijn, wat natuurlijk erg jammer is.
Ik heb vandaag via jullie website met een medewerker gechat en hiervan melding gemaakt. Ik kreeg als oplossing dat ik mijn bestelling mocht annuleren als ik wou... leuke oplossing.

De oplossing

Omdat Bol.com niet heeft kunnen voldoen aan de gewenste en beloofde levertijd van een dag, waardoor ik mijn zoon moet teleurstellen, is enige compensatie wellicht op zijn plaats.
In ieder geval zou het raadzaam zijn om geen misleidende reclame meer op Bol.com te plaatsen m.b.t. de levertijden. Als er gewoon vermeld stond dat het enkele dagen zou duren tot de producten konden worden geleverd, had ik mijn bestelling wel ergens anders gekocht, en had dit probleem kunnen worden voorkomen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Casca,

    Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Casca
    Datum
    Beste Sheriva,

    Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
    Gaat contact telefonisch of via mail gebeuren?

    Met vriendelijke groet,
    Casca
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Casca,

    Vanmiddag hebben we elkaar telefonisch gesproken. Daarom sluit ik bij deze dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Casca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Financiele tegemoetkoming
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen