Klacht Bol.com: Bol.com levert niet tegen de afgesproken prijs

Mierop

Toen ik zaterdag 30 maart op Bol.com de DJI Mavic Pro 2 (Hasselblad) drone zag dacht ik: ’’Dat is een leuke (realistische) aanbieding’’! Ik heb de drone besteld, in het systeem stond dat hij ook was verzonden met DHL en dat ik de drone 2 april bezorgd kreeg. 2 April, niets bezorgd. Nadat ik wat research had gedaan omdat ik ook geen track & trace code van Bol.com kreeg kwam ik uit bij de persoon achter deze zogenaamde onderneming( een wederverkoper via Bol.com).

3 April kreeg ik een mail van de wederverkoper. Er zou sprake zijn geweest van een verkeerde prijs. Ik kreeg het product alleen geleverd als ik het overige bedrag toch nog zou overmaken. Ik heb contact opgenomen met Bol.com maar die mochten nog niet alles aan mij vertellen. Toen ben ik gaan zoeken op Facebook naar de eigenaar van de onderneming. Op zijn Facebookpagina tref ik een bericht aan dat er een oplichter actief is onder zijn bedrijfsgegevens. Via Bol.com heb ik gevraagd of ze wisten dat ze te maken hadden met een oplichter. Dit wisten ze wel maar meer mochten ze echt niet aan mij doorgeven.

Krijg ik te horen dat ik mijn geld terug krijg, maar dat wil ik helemaal niet. Ik heb liever de drone alsnog geleverd tegen de afgesproken prijs. Op de website van Bol.com staat immers: ''Ja, externe verkopers zijn zeker te vertrouwen.'' & ik kreeg te horen dat de drone 30 april was verzonden met DHL.

Helaas neemt Bol.com niet zijn verantwoordelijkheid. Ik ga er vanuit dat de prijs op Bol.com de juiste prijs is. Ook als mijn bestelling ook nog eens is bevestigd mag ik er van uitgaan dat de prijs op de website klopt. De koop is rechtsgeldig en Bol.com moet het product voor die lagere prijs aan mij leveren. Bol.com denkt er nog uit te komen met een cadeaubon van €10,-... maar ik ken mijn rechten!

Bol.com moet het product voor die lagere prijs aan mij leveren, aangezien de koop rechtsgeldig is.

Beste Mierop,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Mierop
    Ik kreeg zojuist te horen dat ik alleen nog maar geholpen kan worden met advies voor een nieuwe drone. Het wordt ondertussen opgelost met de desbetreffende verkoper: ''maar daar heb jij dan verder niets meer mee te maken.''

Op de site van Bol.com staat:

Kan ik de externe verkopers wel vertrouwen?
    - Ja, externe verkopers zijn zeker te vertrouwen.

Schijnbaar niet dus. Maar niet alleen de externe verkopers, want er stond in het systeem dat de drone 30 maar was verzonden met DHL (want niet het geval blijkt te zijn). Het enige wat ze nog willen doen is mij omkopen met een Bol.com cadeaubon van €10,-.

Bol.com, een omzet van €2.100.000.000,00. Maar zodra er een klein prijsfoutje is kan je fluiten naar je spullen.
    Beste Mierop,

Onlangs heeft mijn collega je een e-mail gestuurd, daarom sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

Mierop
Dat jullie een mail sturen betekend niet dat het gelijk is opgelost. Ik ben nog steeds erg boos! Het is jullie verantwoordelijkheid en die nemen jullie niet!

Ook een klacht indienen over Bol.com?