Klacht Bol.com: bol.com liegt en verzint smoezen om geld niet terug te storten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402996
Gebruiker
bol.com smoezen aflevering 24
Datum
0 reacties

Details

De klacht

tuinbank gaat binnen 2 weken roesten na aankoop. Krijg alleen maar smoezen en leugens van bol.com te horen. Na maanden eindelijk bank terug bij bol.com maar dan beginnen de smoezen en elkaar tegensprekende antwoorden. Maar geld terug storten? Nee.
\
bol.com: we storten het geld terug. (maar geen geld)
bol.com: Wat is je rekening nummer dan maken we het over
Bol.com: oog het ging mis, we maken het over
bol.com: Op je rekening? Nee we storten het op je credit card
bol.com: het ligt aan jouw bank niet aan ons
etc etc etc

De oplossing

geen leugens en smoezen meer. geen elkaar tegensprekende "klantenservice" medewerkers meer. maar gewoon de €90 terug storten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bol.com smoezen aflevering 24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Weer een nieuwe smoes. nu weer creditcard maatschappij. ipv bank Noch bank noch creditcard maatschappij weten hiervan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?