Klacht Bol.com: Bol.com misleid kopers van boeken.

Ron Veringmeier

1. Wij hebben al heel vaak meegemaakt dat wij een boektitel op internet zochten en naar de website van Bol werden geleid terwijl het boek niet te bestellen was.
2. Wij hebben meerdere malen meegemaakte dat we een tweedehands boek dat Bol aanbiedt willen bestellen en de mededeling krijgen dat dit niet meer leverbaar is. Bol blijft dit boek daarna wel aanbieden. 3. 28.16 Succeskompas van Theo Buijsrogge besteld bij Bol nadat onze boekhandel zei dat het niet leverbaar was. Hier hebben ze ons mee aan het lijntje gehouden nadat was gemeld dat het boek was verzonden. We hebben aangegeven dat wij vermoedden dat het niet leverbaar was en. Medewerker bol zee ze de directeur vd uitgever op zijn vakantie in Parijs hadden gesproken. Hij had gezegd dat de boeken die week allemaal waren verstuurd. Daarna moesten wij steeds initiatief nemen om weer na te vragen. 11.8.16 rare mail terug van Bol. Het boek wordt 19 aug. 16 nog steeds nieuw en tweedehands aangeboden door bol.

Bol moet ophouden met dit soort rare praktijken.
Beste heer
Hartelijk dank voor je e-mail van 10 augustus 2016. Het is jammer te vernemen dat je het boek nog steeds niet hebt mogen ontvangen. De verkoper heeft aangegeven dat de bestelling is verzonden en ik ga er dan ook van uit dat dit het geval is.
Ik heb je bestelling geannuleerd, omdat deze verloren is gegaan tijdens het verzendtraject. ? ?

Je hoeft niet meer te betalen. Als je dat al gedaan hebt, betalen we je zo snel mogelijk terug. Je ontvangt van ons een automatische e-mail met meer informatie over de terugbetaling.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geholpen en ik wens je een prettige dag toe.

Samantha
bol.com Klantenservice

Bol.com
    Beste Ron,

Dit bericht hebben we in behandeling genomen en je ontvangt zo snel mogelijk bericht.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste Ron,

Gisteren heb je contact gehad met mijn collega Karin. Zij geeft aan dat ze uw klacht heeft opgelost.

Hierbij sluit ik deze klacht.

Jolanda van bol.com