Opgelost door Bol.com: Bol.com misleidt klanten met de slogan voor 23:00 besteld volgende dag in huis

onlineaankopen

De zogenaamde belofte van bol.com bestelt voor 23:00 op vrijdag geleverd op zaterdag is werkelijk de grootste marketing onzin ever. Ik bestel een monitor op vrijdag om 21.00 en betaal met de belofte van levering vandaag. Middels track&tracing zie ik dat om 23.56 de bestelde monitor wacht op post.nl. Blijkbaar is post.nl volgens contract niet gehouden aan deze leveringsverplichting, geheel naar eigen inzicht en planning. Vandaag om 15:00 kijk ik nogmaals op de track&trace pagina en wat blijkt het pakket wacht nog steeds op post.nl. Ik bel met de klantenservice en Adar weet mij te informeren dat post.nl heeft besloten e.e.a. maandag te leveren. Ik ben compleet niet geïnformeerd. Op mijn bestelpagina staat nog steeds 16 mei en ook verzonden op 16 mei. Bol.com laat post.nl bepalen wanneer geleverd wordt? Ik heb een overeenkomst met bol.com en zij moeten zich daar aan houden!!!!

Ik wil financiële genoegdoening. Ik vind dat bol.com zich aan de overeenkomst moet houden en zich niet mag verschuilen achter post.nl. Wat ze feitelijk doen door te stellen dat post.nl besloten heeft om 2 dagen later te leveren . Dan schakelen ze maar een spoedkoerier in...Afspraak is afspraak. De monitor staat klaar om verzonden te worden!!

Bol.com
    Beste meneer, mevrouw,
    Bedankt voor je melding. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Groeten, Kirsten van bol.com
    onlineaankopen
    Tot nu toe heeft bol.com geen contact opgenomen! Blijkbaar is het voor hen niet echt een issue. Maar de werkelijkheid is dat bol.com klanten voor de gek houdt. De belofte vandaag besteld morgen in huis kan door de opmerking: “We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is” vrijblijvend worden gebruikt. Dat noem ik misleiding! In mijn geval is dat zinnetje gebruikt, zonder enige uitleg!
    onlineaankopen
    Waarom kan coolblue het wel en bol.com het niet. Omdat het in het voordeel van bol.com kostenbesparend werkt? Ik vind dat bol.com moet vermelden hoe groot de kans is dat ze de verplichting niet na kunnen komen. Dat is niet meer dan redelijk, fatsoenlijk en transparant. Dan kan de klant zelf beslissen of bijvoorbeeld een kans van 10% niet op tijd leveren belangrijk genoeg is om elders te bestellen. Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke uitleg!!!
    Bol.com
    Beste meneer,
    Zojuist heb je gebeld. Helaas kreeg ik geen gehoor en daarom heb ik een voicemailbericht achtergelaten. Ik probeer het later vandaag nogmaals.
    Groeten, Kirsten van bol.com
    onlineaankopen
    Zojuist een goed gesprek gehad met bol.com. Ik begrijp nu dat "te laat" leveren alleen in situaties van overmacht acceptabel is. In mijn geval is er iets anders mis gegaan. Wat mij betreft klacht snel en naar tevredenheid afgehandeld.

onlineaankopen

Ook een klacht indienen over Bol.com?