Klacht Bol.com: Bol.com moet zijn belofte nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460436
Gebruiker
Mimi Spica
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de consumentenbond gids Juli- augustus staat ,,Bij bol .com geldt altijd een retourtermijn van 30 dagen,zowel voor pruducten van Bolcom zelf als van externe verkopers.
Aan deze belofte houd Bol.com zich niet
25 juni heb ik een airco besteld,hem 2 uurtjes geprobeerd maar het apparaat maakte voor mij veel te veel lawaai.Hoewel k slechthorend ben.
Bol.com verwees mij naar hun,,partner,, deze weigert het apparaat terug te nemen.

De oplossing

het apparaat terug nemen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mimi Spica
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen