Opgelost door Bol.com: Bol.com neemt geen garantie verantwoordelijkheid.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39542
Gebruiker
H. Kambier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De bij Bol.com gekochte Braun scheerkop blijkt na opening van de verpakking in drie delen uiteen te vallen.
Contact met de klantenservice levert niets dan frustratie op. Het product had binnen 30 dagen na aankoop moeten worden geretourneerd. Het lag echter in voorraad te wachten tot het nodig was.
Bol.com verwijst naar Braun waar ik geen aankoop heb gedaan en geeft geen garantie op het product.
Dit geheel tegen de wettelijke regeling dat de verkoper aansprakelijk is voor het geleverde product.
Helaas laat Bol.com hier een flinke steek vallen.
Een telefoontje met Braun klantenservice heeft uiteindelijk geleid tot een gedeeltelijke vergoeding van de aanschafkosten.
" Bedankt Braun voor de coulance"

De oplossing

Bol. com behoort zijn garantieverplichtingen na te komen en te zorgen voor een gerepareerd of vervangend exemplaar

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Kambier,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    H. Kambier
    Datum
    Bol.com heeft alsnog een nieuwe scheercassette gestuurd en excuses gemaakt en beloofd de afhandeling van de klacht nader te bekijken en daar waar nodig bij te stellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Kambier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen