Opgelost door Bol.com: Bol.com neemt geen garantie verantwoordelijkheid.

H. Kambier

De bij Bol.com gekochte Braun scheerkop blijkt na opening van de verpakking in drie delen uiteen te vallen.
Contact met de klantenservice levert niets dan frustratie op. Het product had binnen 30 dagen na aankoop moeten worden geretourneerd. Het lag echter in voorraad te wachten tot het nodig was.
Bol.com verwijst naar Braun waar ik geen aankoop heb gedaan en geeft geen garantie op het product.
Dit geheel tegen de wettelijke regeling dat de verkoper aansprakelijk is voor het geleverde product.
Helaas laat Bol.com hier een flinke steek vallen.
Een telefoontje met Braun klantenservice heeft uiteindelijk geleid tot een gedeeltelijke vergoeding van de aanschafkosten.
" Bedankt Braun voor de coulance"

Bol. com behoort zijn garantieverplichtingen na te komen en te zorgen voor een gerepareerd of vervangend exemplaar

Bol.com
    Geachte heer Kambier,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    H. Kambier
    Bol.com heeft alsnog een nieuwe scheercassette gestuurd en excuses gemaakt en beloofd de afhandeling van de klacht nader te bekijken en daar waar nodig bij te stellen.

H. Kambier

Ook een klacht indienen over Bol.com?