Opgelost door Bol.com: Bol.com neemt geen garantie verantwoordelijkheid.
Details
De klacht
De bij Bol.com gekochte Braun scheerkop blijkt na opening van de verpakking in drie delen uiteen te vallen.Contact met de klantenservice levert niets dan frustratie op. Het product had binnen 30 dagen na aankoop moeten worden geretourneerd. Het lag echter in voorraad te wachten tot het nodig was.
Bol.com verwijst naar Braun waar ik geen aankoop heb gedaan en geeft geen garantie op het product.
Dit geheel tegen de wettelijke regeling dat de verkoper aansprakelijk is voor het geleverde product.
Helaas laat Bol.com hier een flinke steek vallen.
Een telefoontje met Braun klantenservice heeft uiteindelijk geleid tot een gedeeltelijke vergoeding van de aanschafkosten.
" Bedankt Braun voor de coulance"
De oplossing
Bol. com behoort zijn garantieverplichtingen na te komen en te zorgen voor een gerepareerd of vervangend exemplaarUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.