Klacht Bol.com: Bol.com neemt zijn/haar verantwoordelijkheid niet.

Klachtnummer
# 460012
Gebruiker
mondkapjes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vijf witte dunne katoenen mondkapjes voor volwassenen besteld. Kreeg volledig andere mondkapjes dan besteld. Ze passen absoluut niet. Veel te klein. Het was geen dun katoen, maar dik katoen met dubbele laag. Bovendien waren de kapjes in verschillende maten. Er zat er ook een bij voor een baby. Verpakking was ook niet hermetisch afgesloten. Kan daarom niet zien of de verpakking al door anderen geopend was. Bol.com verwijst mij door naar verkopende partner. Ik krijg hen niet uitgelegd dat dit m.i. onacceptabel is.
Daarnaast, het zou om een brievenbuspakketje gaan. DHL bracht het in kartonnen doos (formaat schoenendoos).

Gewenste oplossing

Bol.com zou de verkopende partner van deze mondkapjes van zijn site moeten halen. Omdat in deze tijd, waarin wij met elkaar als bevolking ervoor moeten zorgen dat het corona-virus zo min mogelijk wordt verspreidt, het ongepast is om de consument niet de mondkapjes te sturen die besteld waren.
Daarnaast zou Bol.com bij dit soort klachten meteen zelf een oplossing kunnen voorstellen en zich niet achter de verkopende partner verschuilen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen