Klacht Bol.com: Bol.com neemt zijn verantwoordelijkheid niet

Gefrustreerdeklant

Op 11 november kocht ik een tv bij bol.com. Hij werd via een andere leverancier verkocht. Levering was een probleem, maar bol.com gaf aan dat ik geduld moest hebben en dat alles goed zou komen. In overleg met bol.com en de partner is de tv later geleverd op mijn werkadres. Toen de tv eindelijk binnen was, heb ik hem ‘s avonds direct geïnstalleerd. Helaas deed hij het niet. Hij gaat niet aan. Bol.com geeft nu aan dat zij niet kunnen helpen, want de tv werd niet door hun geleverd. Ik heb echter bij Bol de bestelling geplaatst en ik heb Bol ook betaald. Helaas helpen zij mij niet meer verder. De leverancier (TV Plaza) van de tv reageert niet op mijn mails.

Dat bol.com zijn klanten zo laat zitten, vind ik kwalijk. Ze beloven van alles, maar maken niets waar. Ik ben ontzettend teleurgesteld in het bedrijf en heb het gevoel dat mij 1300 euro afhandig is gemaakt op een nare manier. Op kieskeurig staan meer van deze verhalen, ook gekocht via bol.com. Bol wist dus al dat deze partner tv’s levert die defect zijn, en toch kiezen ze ervoor om ermee te blijven samenwerken. Ik ben verbijsterd!

Overigens heb ik overal op de website van bol gezocht naar waar de voorwaardes staan waarin staat dat zij niet verantwoordelijk zijn, maar die kan ik nergens vinden. Een medewerker van bol heeft me gisteren telefonisch te woord gestaan en met me mee gezocht; zij kon het ook niet vinden.

Hoe weet je als klant nou waar je aan toe bent op deze manier?

Ik wil de tv retourneren en mijn geld terug.

Bol.com
    Beste Gefrustreerdeklant,

Dank voor je bericht. De desbetreffende afdeling neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Gefrustreerdeklant
    Inmiddels is er nog steeds niets opgelost. Bol geeft aan dat ze me niet mogen terug betalen van de wet (???) en de externe verkoper reageert gewoon niet. Bol weigert verantwoordelijkheid te nemen.

Overigens zijn er veel meer mensen met dit probleem. Schandalig dat bol.com willens en wetens gewoon zaken blijft doen met deze partner.

Voor meer van deze verhalen, zie: https://www.kieskeurig.nl/winkels/bol.com_plaza/reviews

Gefrustreerdeklant

Ook een klacht indienen over Bol.com?