Klacht Bol.com: bol.com nitribullet drinktuit kapot binnen garantie.

Eb123

Een nutribullet besteld bij bol.com. De drinktuit begeeft het al na een aantal maanden. Probleem voorgelegd bij bol.com. Zij zeggen niets te kunnen betekenen omdat het via een externe verkoper is gegaan van hun. We moeten maar een nieuw een nieuwe drinktuit aanschaffen. Bol.com doet ten onrechte afstand van hun aansprakelijkheid volgens het consumentenrecht. De koopovereenkomst hebben wij immers met bol.com en niet de externe partij.

Wij willen graag een nieuwe drinktuit onder garantie of ons geld terug.

Bol.com
    Beste heer van den Blink,

Dit bericht over de drinktuit zijn wij op diverse websites tegengekomen en wordt in behandeling genomen. Binnen maximaal 2 dagen, wordt hierover contact met u pgenomen. Deze klacht sluit ik nyu alvast maar dat betekent niet dat we u vergeten.

Jolanda bol.com

Eb123
Beste Jolanda, Jammer dat jullie mijn privacy schenden door mijn naam te vermelden. Ik verzoek u dringend het bericht aan te passen. Ik zie de oplossing graag tegemoet. Voor nu ben ik nog niet tevreden.

Ook een klacht indienen over Bol.com?