Klacht Bol.com: bol.com nitribullet drinktuit kapot binnen garantie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288268
Gebruiker
Eb123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een nutribullet besteld bij bol.com. De drinktuit begeeft het al na een aantal maanden. Probleem voorgelegd bij bol.com. Zij zeggen niets te kunnen betekenen omdat het via een externe verkoper is gegaan van hun. We moeten maar een nieuw een nieuwe drinktuit aanschaffen. Bol.com doet ten onrechte afstand van hun aansprakelijkheid volgens het consumentenrecht. De koopovereenkomst hebben wij immers met bol.com en niet de externe partij.

De oplossing

Wij willen graag een nieuwe drinktuit onder garantie of ons geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van den Blink,

    Dit bericht over de drinktuit zijn wij op diverse websites tegengekomen en wordt in behandeling genomen. Binnen maximaal 2 dagen, wordt hierover contact met u pgenomen. Deze klacht sluit ik nyu alvast maar dat betekent niet dat we u vergeten.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eb123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Jolanda, Jammer dat jullie mijn privacy schenden door mijn naam te vermelden. Ik verzoek u dringend het bericht aan te passen. Ik zie de oplossing graag tegemoet. Voor nu ben ik nog niet tevreden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen