Klacht Bol.com: bol.com passief

Klachtnummer
# 605831
Gebruiker
Ad de Bruijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brief gekregen van bol.com dat we nog moeten betalen van de bestelling. Echter staat een andere naam op met onze woonadres. Al twee keer via twitter aangegeven dat we die persoon niet kennen. Ze zouden gaan uitzoeken wat er mis is gegaan. En daarna kregen we brief van accountor om te laten weten dat we de rekening nog niet hebben betaald. En dat vinden we heel vervelend en hebben ook aangegeven en hun antwoord is dat we verder moeten regelen met accountor. Pardon? We hebben er niks mee te maken en toch moeten we contact opnemen om aan te geven dat die persoon niet op adres woont. Bol.com heeft op hun makkelijke manier gedaan: uitzoeken niet gedaan (weet ik zeker) en opdracht gegeven aan accountor om ons te laten herinneren dat we nog moeten betalen. We hebben het niet besteld en we kennen die persoon die het besteld heeft niet.

Gewenste oplossing

Dat Bol.com zelf verder moet regelen met accountor.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen