Opgelost door Bol.com: Bol.com past prijs aan en zegt dat het product niet meer op voorraad is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 305460
Gebruiker
ISanoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via bol.com probeerde ik vanmorgen het Roberto Cavalli EDP 75 ml te bestellen. In de bulk deals was het parfum 11,- geprijsd. Een leuke deal! Op het moment dat ik het product in het winkelmandje deed was het 11,-. Ik wilde 2 flesjes hebben. Na 1 a 2 min, stond er ineens dat de EDP uit het winkelmandje verwijdert werd omdat het niet meer voorradig was. Later bleek dat bol.com de prijs naar 33.- had verhoogd en het product wel degelijk op voorraad was. Nu vind ik het een rare gang van zaken dat ik het product niet kan bestellen waarmee bol.com groots adverteert voor de advertentieprijs. Graag ontvang ik een reactie.

De oplossing

2 flesjes Roberto Cavalli EDP 75ml voor de prijs van 11,- per stuk. Zoals geadverteerd werd.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Inge,

    Fijn dat ik je even kon spreken, zojuist heb ik je een email gestuurd.

    Groet en fijne dag nog,
    Tony van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ISanoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gevraagde korting ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen