Klacht Bol.com: Bol.com reageert niet op klacht

Femke

Een jaar en twee maanden na aankoop van een refurbished Iphone, ging deze kapot. Net 2 maanden na garantie. Contact opgenomen met Bol.com. Zij vonden het niet ok en zouden het wel regelen met leverancier (smart to have). Leverancier wilde niets doen, maar Bol.com verwees nu naar Apple. Kon ik de zoveelste keer uitleggen dat Apple geen garantie gaf.
Ik heb hiervoor meerdere keren moeten bellen met Bol.com en alles opnieuw uitleggen., want Bol.com reageerde niet. Elke keer werd gezegd: "we staan aan uw kant en helpen de klant".
Uiteindelijk kwam eruit dat ik maar een klacht moest indienen. Dit heb ik gedaan. Er werd tot twee keer toe aangegeven dat er een reactie zou komen. Tot op heden niets gehoord, ook al heb ik een aantal mailtjes hierover gestuurd.

Vergoeding gemaakte telefoonkosten, tegemoetkoming kosten van nieuwe Iphone of een andere compensatie en vooral excuses voor de gang van zaken

Bol.com
    Beste Femke,

Bedankt voor je melding. We hebben je gegevens gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

Groet, Emma van bol.com
    Femke
    Ja, ontvangstbevestigingen sturen is Bol.com goed in. Daarvan heb ik er al een paar gehad. Inhoudelijk is er niet op ingegaan. Hopelijk nu wel.....
    Femke
    Wow, Bol.com heeft inhoudelijk gereageerd!
    Als ze doen wat ze beloven, vind ik het goed.

Ook een klacht indienen over Bol.com?