Klacht Bol.com: Bol.com reageert niet op klacht
Details
De klacht
Een jaar en twee maanden na aankoop van een refurbished Iphone, ging deze kapot. Net 2 maanden na garantie. Contact opgenomen met Bol.com. Zij vonden het niet ok en zouden het wel regelen met leverancier (smart to have). Leverancier wilde niets doen, maar Bol.com verwees nu naar Apple. Kon ik de zoveelste keer uitleggen dat Apple geen garantie gaf.Ik heb hiervoor meerdere keren moeten bellen met Bol.com en alles opnieuw uitleggen., want Bol.com reageerde niet. Elke keer werd gezegd: "we staan aan uw kant en helpen de klant".
Uiteindelijk kwam eruit dat ik maar een klacht moest indienen. Dit heb ik gedaan. Er werd tot twee keer toe aangegeven dat er een reactie zou komen. Tot op heden niets gehoord, ook al heb ik een aantal mailtjes hierover gestuurd.
De oplossing
Vergoeding gemaakte telefoonkosten, tegemoetkoming kosten van nieuwe Iphone of een andere compensatie en vooral excuses voor de gang van zakenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.