Klacht Bol.com: Bol.com reageert zeer slecht en mijn bestelde artikelen zijn nooit geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385666
Gebruiker
Trropsar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden kaststellingen besteld. Niet geleverd. Ik heb een discussie met bol.com meer meerdere contact momenten. Maar tot nu toe geen enkele oplossing. Wel krijg ik nu betalingverzoeken over producten die ik nooit heb ontvangen. Gezien de oplopende kosten wil ik graag een oplossing op zeer korte termijn. Ook wil ik graag benadrukken dat de contact momenten nergens hebben toegeleid. Ook de toezeggen dat het via een hogere management maandag een oplossing zou komen is niet gelukt. Ik had niet verwacht van bol.com dat ze zo zouden handelen naar een klant toe. Hoe ik behandeld ben met politiek correcte antwoorden zonder oplossingen is op zijn minst gezegd zeer teleurstellend en onverwacht. Als dit niet deze week wordt opgelost schakel ik maandag mijn advocaat in want ik laat mij zo niet behandelen

De oplossing

Oplossen. Ze hebben genoeg gegevens vam ij door de talloze contact momenten en gezien de verwachte kosten die gaan komen vanwege betaling verzoeken wil ik dit deze week afgehandeld zien. Ook wil ik een heel groot excuus en niet een in politiek correcte antwoorden maar een gebaar zodat ik weer vertrouwen krijg ik dit bedrijf waar ik een goede klant van ben.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Trropsar,

    Dank voor je bericht! Erg vervelend dat je je bestelling tot op heden niet hebt ontvangen! De verkoper waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Trropsar,

    Op 23 augustus heb je contact gehad met mijn collega. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trropsar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen