Opgelost door Bol.com: Bol.com repareert artikel binnen garantieperiode niet.

content Opgelost
SH

Binnen garantieperiode tot twee keer toe defect apparaat De'Longhi Pistonmachine
nog steeds niet werkend terug ontvangen. 1e keer ingestuurd op 31 maart 2019, defect terugontvangen op 16 april. 2e keer ingestuurd op 17 april 2019, opnieuw defect terugontvangen op 7 mei 2019 (apparaat was ook nog zoek geraakt bij reparatiedienst). In mail- en telefonisch contact heeft Bol.com allerlei excuses gemaakt, maar beloften worden niet nagekomen.

Omdat Bol.com al sinds 31 maart 2019 er niet in slaagt om mij een werkend apparaat terug te sturen, wil ik ontbinding van de koopovereenkomst.
Defect apparaat terug naar Bol.com en aankoopsom aan mij terugbetaald. Pas na het indienen van een klacht op Klachtenkompas werd het probleem voortvarend door Bol.com opgepakt. Jammer dat medewerkers van Bol.com in het voortraject van het indienen van de klacht bij Klachtenkompas niet in staat waren om het terugkerend probleem met een De'Longhi Dedica Style op te lossen.

Bol.com
    Beste SH,

Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Sheriva van Bol.com
    SH
    Binnen 12 uur een reactie van Bol.com. Keurig. Over Bol.com ben ik al jaren tevreden, Rond de reparatie van de De’Longhi Pistonmachine heeft de Wet van Murphy jammer genoeg toegeslagen. Maar de oplossing van mijn klacht is direct door Bol.com opgepakt en tot mijn tevredenheid.

Ook een klacht indienen over Bol.com?