Opgelost door Bol.com: Bol.com stuurt 4 jaar na dato nog een betalingsherrinnering

Angélique

Tot mijn grote verbazing ontving ik op 23 april een betaalherinnering m.b.t. een openstaand bedrag van 19 juli 2010!!! Het zou gaan om €.5.50.

Zover bij mij bekend heb ik géén openstaand bedrag bij bol.com . Ook in mijn persoonlijke omgeving op Bol.com staan géén openstaande facturen!!
Ik heb gebeld met de klantenservice en op verzoek nog een e-mail gestuurd. Per e-mail een reactie ontvangen dat ik toch geacht wordt te betalen.
Helaas ligt de datum dusdanig ver in het verleden, zodat ik mijn afschrijfgegevens van de bank er niet bij kan pakken.
Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen dat er na 4 jaar zo'n bericht gestuurd mag/kan worden, terwijl alles al bijna 4 jaar oke lijkt volgens de selfservice omgeving van bol.com

Eigenlijk verwacht ik van bol.com een coulance, waardoor dit bedrag kwijtgescholden wordt.

Bol.com
    Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding, wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Beste mevrouw Verbeek, Fijn dat het is opgelost.Met vriendelijk groet,
    Bol.com webcare team
    Angélique
    Na een telefoontje van bol.com is het nu geregeld. Kosten zijn kwijtgescholden en kreeg zelfs een tegoedbon. Tevreden over deze oplossing zeker!

Angélique

Ook een klacht indienen over Bol.com?