Opgelost door Bol.com: Bol.com stuurt 4 jaar na dato nog een betalingsherrinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59262
Gebruiker
Angélique
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tot mijn grote verbazing ontving ik op 23 april een betaalherinnering m.b.t. een openstaand bedrag van 19 juli 2010!!! Het zou gaan om €.5.50.

Zover bij mij bekend heb ik géén openstaand bedrag bij bol.com . Ook in mijn persoonlijke omgeving op Bol.com staan géén openstaande facturen!!
Ik heb gebeld met de klantenservice en op verzoek nog een e-mail gestuurd. Per e-mail een reactie ontvangen dat ik toch geacht wordt te betalen.
Helaas ligt de datum dusdanig ver in het verleden, zodat ik mijn afschrijfgegevens van de bank er niet bij kan pakken.
Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen dat er na 4 jaar zo'n bericht gestuurd mag/kan worden, terwijl alles al bijna 4 jaar oke lijkt volgens de selfservice omgeving van bol.com

De oplossing

Eigenlijk verwacht ik van bol.com een coulance, waardoor dit bedrag kwijtgescholden wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding, wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw Verbeek, Fijn dat het is opgelost.Met vriendelijk groet,
    Bol.com webcare team
  3. Auteur
    Angélique
    Datum
    Na een telefoontje van bol.com is het nu geregeld. Kosten zijn kwijtgescholden en kreeg zelfs een tegoedbon. Tevreden over deze oplossing zeker!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angélique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen