Opgelost door Bol.com: Bol.com voldoet niet aan beloofde levertijd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 405598
Gebruiker
Gebruiker1561289731
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op vrijdag 29 november heb ik om 15:00 uur een xbox besteld bij Bol.com. 
Hierbij werd zoals gebruikelijk bij bol.com de belofte gedaan dat als die op voorraad was(wat die was)
Mits voor 23:59 besteld de volgende dag bezorgt word.

Nou heb ik de hele dag zitten wachten op een pakket wat dus niet is gekomen.
Ik ben niet op de hoogte gebracht dat er problemen waren totdat ik het zelf maar heb gebeld of het pakket nog ging komen wat dus niet het geval was.

De oplossing

Omdat Bol.com niet heeft kunnen voldoen aan de gewenste en beloofde levertijd van een dag, is enige compensatie wellicht op zijn plaats.
In ieder geval zou het raadzaam zijn om geen misleidende reclame meer op Bol.com te plaatsen m.b.t. de levertijden. Als er gewoon vermeld stond dat het enkele dagen zou duren tot het product kon worden geleverd, had ik de xbox namelijk wel ergens anders gekocht, en had dit probleem kunnen worden voorkomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gebruiker1561289731,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1561289731
Datum
Uiteindelijke oplossing
Cadeau bon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen