Klacht Bol.com: Bol.com weigert bedrag terug te betalen op VISA.

sad Niet opgelost
Messaoud El-Jabli

Hallo, Kort samengevat: Diverse artikelen besteld voor een totaalbedrag van € 350,33. € 140 betaald met waardebonnen. Restant met VISA. 1 artikel geretourneerd waarde € 21,33. Bol.com heeft dit bedrag als saldo op waardebon in mijn account gezet. Ik wil dit bedrag terug op mijn VISA. Bol.com weigert dit en verwijst naar de voorwaarden waarin staat dat eerst de waardbonnen worden opgewaardeerd. Ik ben het niet eens met deze handelwijze. Hoezo opwaarderen ? Ik heb meer uitgegeven dan de waarde van de waardebonnen.

Het bedrag van € 21,33 terugstorten op mijn VISA rekening.

Bol.com
    Beste Messaoud El-Jabli,

Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com
    Messaoud El-Jabli
    Okay, Dank je wel alvast !
    Bol.com
    Beste El Jabli,

Op het moment als een cadeaukaart is gebruikt bij een bestelling en er vindt een terugbetaling plaats, dan wordt het saldo van de cadeaukaart als eerste opgeladen. https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/betalen/subject/62649055/index.html

Sheriva van Bol.com

Messaoud El-Jabli
Vandaag ben ik gebeld door Bol.com De dame was heel aardig. Ze was het eens met mijn klacht maar ze kan het niet oplossen. Ze heeft toegezegd om de klacht door te spelen naar het hoofdkantoor. Mocht het beleid op dit punt veranderd worden, dan geldt het alleen voor toekomstige gevallen. Dus niet voor mijn klacht op dit moment. Op mijn verzoek heeft de dame ook toegezegd om haar reactie (zoals hier nu verwoord) op dit forum te plaatsen. Nu zie ik alleen een standaard reactie staan met daarin de verwijzing naar de voorwaarden . Ik heb gevraagd of ik de contactgegevens kan krijgen van iemand bij het hoofdkantoor. Het antwoord was NEE.

Ook een klacht indienen over Bol.com?