Klacht Bol.com: Bol.com weigert geld terug na meerdere mislukte reparatie pogingen laptop

AcerLaptop

Binnen 6 maand na aankoop geeft de (bij bol.com aangeschafte) laptop meerdere problemen. Bol.com bied aan te repareren, maar heeft geen tijdelijk vervangend product ter beschikking en die zal ik zelf moeten regelen voor de weken(!) dat ik de laptop kwijt ben. Dit kost mij helaas enige tijd(gezien aankoop bedrag vd laptop) Laptop arriveerd terug maar blijkt nog steeds stuk en geeft nog steeds problemen. Opnieuw contact met bol.com, en opnieuw is de enige optie weer ter reparatie sturen zonder vervanging. Weer komt de laptop, na weken, terug en geeft hij nog steeds problemen. Telefonisch word mij beloofd dat er na de tweede reparatie een andere oplossing gezocht zal worden omdat dit te lang duurt (inmiddels maanden verder), en dat ze binnen twee werkdagen contact met mij zullen opnemen. Helaas gebeurd dit niet. Als ik, totaal wanhopig inmiddels, een brief stuur dat ik de koop wil ontbinden en waarom krijg ik doodleuk te horen dat dit niet mogelijk is (ondanks dat ze meerder reparatie pogingen hebben gehad, en de problemen binnen 6 maanden na aankoop zijn aangegeven) en dat het enige wat ze kunnen doen de laptop opnieuw voor de DERDE keer ter reparatie sturen voor het ZELFDE probleem. Ook is het eerder beloofde contact tussen mij en het reparatiecenturm nooit geweest, en wil de klantenservice mij hier geen informatie over verstrekken. Volgends de site van de overheid en het consumenten recht heb ik inmiddels (na meerdere mislukte reparatie pogingen) recht om de koop te ontbinden zodat ik een andere laptop kan aanschaffen, maar dat schijnt bij dit bedrijf niet door te dringen....

Ik wil dat bol.com de foutive laptop terug neemt en mij het geld terug betaald zodat ik eindelijk weer gewoon mijn werk kan uitvoeren.

AcerLaptop
    Beste bol.com,

Ik heb inmiddels een retouraanmelding ontvangen via facebook. bedankt

Ook een klacht indienen over Bol.com?