Klacht Bol.com: Bol.com weigert in mijn klacht in behandeling te nemen en mij professioneel te woord te staan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566155
Gebruiker
Sipho
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een IPhone plus beschermhoes betaald en besteld vial Bol.com, de beschermhoes is aangekomen, maar de telefoon niet. Ik heb een case aangemaakt via de website en per e-mail. Ik krijg hier geen reactie op en als ik de klantenservice bel krijg is ik de opmerking dat "ze niets voor mij kunnen doen".

Dit is belachelijk en uiterst onprofessioneel -- ik heb het volledige bedrag betaald en op dit moment lijkt het wel alsof ze mijn geld gewoon gestolen hebben.

De oplossing

Ik zou in de eerste instantie mijn geld terug willen en ook dat het bedrijf mij professioneel te woord staat door mij schriftelijk of per e-mail informeren over wat de situatie is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sipho
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com weigert te praten en nog steeds is het product niet geleverd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen