Klacht Bol.com: Bol.com wil/kan het adres van een bestelling die nog niet verzonden is niet veranderen

Hallo,

Ik heb een collectors edition van een videogame bij bol.com gereserveerd. Echter ben ik een maand geleden verhuisd wat er dus voor gezorgd heeft dat ik op een nieuw adres woon. Nou heb ik contact opgenomen met de klantenservice en die lieten mij weten dat het onmogelijk is om het adres te wijzigen en dat ik alleen het artikel kan annuleren. Het probleem daarmee is is dat deze editie overal in Nederland uitverkocht is dus de kans is groot dat als ik hem annuleer ik hem niet meer opnieuw kan reserveren omdat het artikel gelijk door iemand anders gereserveerd kan worden. De reden die mij gegeven werd waardoor ik het adres niet kan wijzigen is het feit dat bol mijn gegevens wil beschermen. Echter woon ik niet meer op het adres waar het nu geleverd word dus die gegevens kloppen niet keer. Daarnaast lijkt het me toch dat het adres makkelijk kan worden aangepast naar mijn nieuwe adres omdat dit adres al gekoppeld is aan mijn bol.com account? Persoonlijk vind ik het maar een rare situatie en snap ik niet goed waarom dit niet zou kunnen. Het pakket wordt immers pas over 1,5 maand verstuurd!

Milan

Het zou fijn zijn als het toch mogelijk is om een manier te vinden om het adres te wijzigen naar mijn nieuwe woonadres zonder de bestelling te annuleren.

Milan
Contact opnemen met postnl als het pakket verzonden is

Ook een klacht indienen over Bol.com?