Opgelost door Bol.com: Bol.com word een waardeloos internet bedrijf

fb43049

Kapot of verkeerd geleverd.
Alles wat je bij bol.com besteld komt vaak van een partner af en die leveren troep of verkeerd.
Neem je contact op met bol.com dan schuilen ze gelijk achter hun partner en dat ze niks kunnen doen.
Ze geven het dan door en dan word de verbinding verbroken.
Ik ben een klant die voor duizenden euro's gekocht heeft en gewoon word afgescheept als een nummer.
Voor de kerst had ik nog wel iets willen bestellen maar sla deze nu graag over, want je weet niet wat je verstuurd krijgt.
Je denkt dat je iets besteld bij bol.com en je betaald aan bol.com maar in werkelijkheid ga je met vage bedrijven in zee.

Tip aan iedereen koop producten bij een bedrijf dat geen vage bedrijven op de achtergrond hebben staan.
Ik heb jullie gewaarschuwd om teleurstelling te verkomen.

Van bol.com moet je totaal niks verwachten.....ja afschuiven zijn ze heel goed in en als je toch iets koop, betaal achteraf en niet vooraf want dan mag je wachten op je poen......ik heb ervaring mee.

Koop je grote dingen en het is kapot dan mag je zelf deze kapotte troep naar een post bestemming slepen......hou hier rekening mee en koop grote producten bij bedrijven die wel een goede omruil regeling hebben, en daar hoort bol.com zeker niet onder.

Compensatie....probleem serieus word genomen....stoppen met troep te verkopen....stoppen met schuilen achter jullie partners....aan wie betaalt ik nota....waarom word ik afgescheept aan de telefoon

fb43049
Super en begripvol geholpen....en zo hoort het ook.

Ook een klacht indienen over Bol.com?