Opgelost door Bol.com: Bolcom komt haar beloftes wat betreft de leveringstijd niet na.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383526
Gebruiker
R. Oort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteren iets besteld bij Bolcom en omdat ik dat vandaag (zondag) nodig had, heb ik ook nog voor € 9,99 een select abonnement afgesloten. Nadat ik betaald had kreeg ik een mailtje dat het vandaag, zondag 11 aug., bezorgd zou worden.
Vanmorgen weer een mailtje gehad dat het tussen 14.00 en 17.00 uur bezorgd zou worden. Bij track en trace werd aangegeven dat de bezorger met het pakje onderweg was.
Na de hele tijd gewacht te hebben op de pakket bezorger kreeg ik een mailtje dat het pakje niet bezorgd kon worden; we hebben u gemist was de mededeling. (?????)
Gebeld met Bolcom en de dame aan de telefoon zag dat het pakje inderdaad niet bezorgd was; reden omdat we niet thuis zouden zijn. De telefoniste schoof de verantwoordelijkheid af op Post NL en ze zei ook dat ze er niets aan kon - en wilde doen. Het pakje zou "gewoon" de volgende dag bezorgd worden.
Wat een tegenvaller.

De oplossing

Minimaal excuses maken en in de toekomst zorgen dat ze hun beloftes nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste R. Oort,

    We hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    R. Oort
    Datum
    Er is vandaag contact geweest; een heel prettig gesprek met excuses en toezegging dat de klacht bij overleg met Post NL wordt meegenomen.
    Bovendien geeft Bolcom mij ook nog een tegoedbon van € 10,-

    Wat mij betreft heeft Bolcom mijn klacht serieus genomen en naar mijn volle tevredenheid opgelost. Mijn dank daarvoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Oort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy