Klacht Bol.com: bonafide incapabel onvriendelijke niet klantgerichte toko afscheepsysteem

# 419807
anoniem

Het vervolg. Ik heb mijn klacht geplaatst op 16 januari. Maar ik wil dit nog wel even aanhalen. Vooral als WAARSCHUWING voor andere consumenten die dure apparaten bij Bol.com willen aanschaffen. Ik heb mijn laptop op 19 juli jl aangeschaft en hij ging kapot. De oplaadkabel ging ineens niet meer in het apparaat. Nadat ik de laptop ter reparatie had gestuurd op 25 dec. kreeg ik manco op mijn garantie en werd ik opgescheept met reparatiekosten die alle voorstelling te boven gaan. De kosten waren gelijk aan de nieuwprijs van de laptop. Ik heb hier het reparatie(diagnose)rapport bijgevoegd en daar staat in dat het apparaat versleten is of een mechanisch defect is vastgesteld. Imagine. Een laptop van een half jaar oud versleten of defect. EN GEEN GARANTIE !! Bol.com weigert mij de laptop te vergoeden. Ik heb inmiddels de niet gerepareerde laptop terug waar ik natuurlijk niks meer aan heb. Het ergste hij is voor mijn zoon die het voor zijn ict opleiding nodig heeft. Gespaard en de spaarcentjes zijn weg door die criminelen!! De medewerkers zijn zwak en niet in staat om een vaste klant tegemoet te komen! Maar het kan ook aan valsigheid liggen. In ieder geval ! Mensen ga weg bij deze bonafide online toko. Koop dan in ieder geval bij een online winkelketen die ook winkels heeft waar je even binnen kunt lopen zoals bijv. bcc, die hebben mij goed geholpen als er iets was en geven gewoon de garantie waar je binnen die periode recht op hebt. Die van bol hebben mij dus een versleten en defecte laptop verkocht (volgens reparatierapp Lenovo) die ze als het aan hun lag ook nog wilden houden vermoedelijk om te reviseren en dan weer doorverkopen. Kijk uit. Ik zou er nog geen cadeaubon meer van willen. WANT IK KOOP ER TOCH NOOIT MEER IETS, NIKS NADA! Ze hadden dit trouwens met de fabrikant beter moeten bespreken waarom die weigerde de reparatie garant op zich te nemen. Daar ben ik ook niet over te spreken!! Dus houdt dat lenovo merk ook maar in de gaten. En mij in geen enkel opzicht tegemoet komen vind ik beneden alle peil! Dus mensen dit advies. Kijk even verder voordat je lukraak iets besteld bij die bollen. Vooral niks duurs. Je komt er niet goed uit als er iets met de aankoop is. Ik zie het ook geregeld bij andere klachten Het regent ze!! Adios !!!

Geen tegenreactie gewenst! Ik verwacht ook geen, althans geen zinnige. Het gaat hierom. Ik hoop dat mensen deze klachten lezen en zich bewust worden, dat dit bedrijf niet goed met hun klanten omgaat. Ze komen wettelijke afspraken niet na etc. zie alleen al de klachten die hier rouleren. En de bezem er doorheen. De medewerkers zitten er om de klanten af te schepen wat hun hopelijk precies dat gaat kosten. Dat zij ooit om hulp vragen. Time will tell.
Dat is precies wat je de vorige keer ook deed Sheriva, de klacht sluiten, zonder enig compromis. En dat is? Wat kan je dan voor me doen? ? Ik hoor het graag!

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?