Opgelost door Bol.com: Cadeau bonnen niet kunnen gebruiken

Mike

Mijn vriendin en ik hebben 2 cadeaubonnen gekregen voor Bol.com. We hebben deze via haar account willen verzilveren, echter door een betaalachterstand van het verleden, die we nog maandelijks aan het inlossen zijn is de bestelling (Die al reeds betaald is) geannuleerd om die reden. Het geld zouden we terug krijgen en de 40 euro zou worden terug gestort op de cadeaukaarten. Nu willen we via het account van een ander toch het kerstcadeautje voor ons zoontje bestellen, maar nu kunnen we de cadeau bonnen niet meer gebruiken op een ander account. De klantenservice van Bol.com wil daarin niet helpen om de Cadeaubonnen weer vrij te geven.

Dat we de cadeaubonnen gewoon kunnen gebruiken om het fietsje voor ons zoontje kunnen kopen. Voor kerst, dus zo snel mogelijk....

Bol.com
    Beste Mike,

Wij hebben jouw bericht gelezen en in behandeling genomen en je krijgt o snel mogelijk bericht.

Jolanda bol.com webcare
    Bol.com
    Beste Mike,

Ik heb gezocht in ons systeem naar een bestelling die is geannuleerd. Deze kan ik niet vinden.
    Om met je in contact te komen, verzoek ik je om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com en refereert naar dit bericht op klachtenkompas, neem ik contact met je op.

Jolanda bol.com
    Zojuist contact gehad met Jolanda van Bol.com

Het is opgelost. Ik krijg een vervangende cadeaukaart thuis gestuurd die ik via een ander account kan gebruiken.

Heel fijn.

Nogmals heel erg bedankt voor de snelle en goede oplossing!!

Mike

Ook een klacht indienen over Bol.com?