Opgelost door Bol.com: Cadeau bonnen niet kunnen gebruiken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143962
Gebruiker
Mike
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin en ik hebben 2 cadeaubonnen gekregen voor Bol.com. We hebben deze via haar account willen verzilveren, echter door een betaalachterstand van het verleden, die we nog maandelijks aan het inlossen zijn is de bestelling (Die al reeds betaald is) geannuleerd om die reden. Het geld zouden we terug krijgen en de 40 euro zou worden terug gestort op de cadeaukaarten. Nu willen we via het account van een ander toch het kerstcadeautje voor ons zoontje bestellen, maar nu kunnen we de cadeau bonnen niet meer gebruiken op een ander account. De klantenservice van Bol.com wil daarin niet helpen om de Cadeaubonnen weer vrij te geven.

De oplossing

Dat we de cadeaubonnen gewoon kunnen gebruiken om het fietsje voor ons zoontje kunnen kopen. Voor kerst, dus zo snel mogelijk....

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Mike,

    Wij hebben jouw bericht gelezen en in behandeling genomen en je krijgt o snel mogelijk bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda bol.com webcare
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Mike,

    Ik heb gezocht in ons systeem naar een bestelling die is geannuleerd. Deze kan ik niet vinden.
    Om met je in contact te komen, verzoek ik je om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com en refereert naar dit bericht op klachtenkompas, neem ik contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda bol.com
  3. Auteur
    Mike
    Datum
    Zojuist contact gehad met Jolanda van Bol.com

    Het is opgelost. Ik krijg een vervangende cadeaukaart thuis gestuurd die ik via een ander account kan gebruiken.

    Heel fijn.

    Nogmals heel erg bedankt voor de snelle en goede oplossing!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?