Klacht Bol.com: Cadeaubon als vergoeding retourzending.

Frank95

Ik heb een boek besteld via Bol.com bij een externe leverancier. Enkele dagen later lag de verkeerde druk van dit boek op de deurmat, kan gebeuren. De externe leverancier wil de juiste druk toesturen en Bol.com vroeg mij de verkeerde druk te retourneren, dit lijkt mij een prima oplossing. Hierbij boden ze aan mijn verzendkosten te vergoeden met een cadeaubon. Hier stemde ik niet mee in, ik wil namelijk gewoon vergoed worden voor mijn gemaakte kosten, volgens mij heb ik hier ook alle recht toe.

Na meerdere mails heb ik telefonisch contact met ze opgenomen. In dit gesprek werd mij gezegd dat ik het boek moet retourneren en daarna een verzoek in kan dienen om deze kosten terug te krijgen. Ze konden geen garantie geven of dit verzoek gehonoreerd zou worden, omdat de klantenservice daar niet over kan oordelen, begrijpelijk.

Mijn ergernis ligt vooral in het feit dat mij vaak verteld is dat mijn kosten inderdaad vergoed zouden worden, in de vorm van een cadeaubon. Wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat ik een 'normale' vergoeding wil en geen cadeaubon, werd mij weer verteld dat ik wel vergoed werd en een cadeaubon zou krijgen. Ik voelde mij niet gehoord in mijn argumenten.

Ondertussen is er een tijd verstreken en heb ik de juiste druk van het boek nog steeds niet ontvangen. Ik vind het erg jammer dat dit zo'n probleem moet zijn aangezien het maar om een paar euro gaat.

Vergoeding van de retourverzending en ontvangst juiste druk van het boek.

Bol.com
    Beste F Heijne,

Bedankt voor je melding. We hebben je gegevens kunnen vinden in ons systeem en er zal zo spoedig mogelijk iemand contact met je opnemen hierover.

Groet, Didi van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?