Opgelost door Bol.com: Cadeaubon bol.com

Wdedeugd

Een aantal jaar geleden heb ik met kerst een bol.com cadeaubon gehad. Na een aantal jaar heb ik een nieuwe stofzuiger nodig, en wil ik deze bon hiervoor gebruiken. Tot mijn grote verbazing is de bon niet meer geldig.

Hierna direct gezocht naar de vervaldatum van de bon (die op een bon hoort te staan mocht deze korter dan 5 jaar geldig zijn). Deze stond er echter niet op.

Gelukkig niks aan te merken op de klantenservice, snelle reacties en allemaal aardige vriendelijke medewerkers, maar wel wordt ik hier niet verder geholpen en krijg ik te horen dat de bon niet meer geldig is en ze verder niks meer voor mij kunnen betekenen in deze.

Aangezien de wetgeving voor cadeaubonnen erg duidelijk is lapt hier een bedrijf als bol.com de wetgeving aan de laars (Een cadeaubon moet geldig zijn voor 5 jaar mits er een vervaldatum op de bon staat).

Cadeaubon heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden.

Beste klant,

Op dit bericht komen we zo snel mogelijk terug.

Jolanda van bol.com
    Beste klant,

We hebben jouw bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Beste klant,

Zojuist heb ik je telefonisch gesproken en zijn we samen tot een gepaste oplossing gekomen.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor je kan doen, dan hoor ik dit graag. Je kunt altijd reageren op mijn bevestigingsmail.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Wdedeugd
Netjes en snel opgelost door Bol.com Nieuwe bon met dezelfde waarde geactiveerd op mijn account.

Ook een klacht indienen over Bol.com?