Opgelost door Bol.com: Cadeaubon bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294970
Gebruiker
Wdedeugd
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een aantal jaar geleden heb ik met kerst een bol.com cadeaubon gehad. Na een aantal jaar heb ik een nieuwe stofzuiger nodig, en wil ik deze bon hiervoor gebruiken. Tot mijn grote verbazing is de bon niet meer geldig.

Hierna direct gezocht naar de vervaldatum van de bon (die op een bon hoort te staan mocht deze korter dan 5 jaar geldig zijn). Deze stond er echter niet op.

Gelukkig niks aan te merken op de klantenservice, snelle reacties en allemaal aardige vriendelijke medewerkers, maar wel wordt ik hier niet verder geholpen en krijg ik te horen dat de bon niet meer geldig is en ze verder niks meer voor mij kunnen betekenen in deze.

Aangezien de wetgeving voor cadeaubonnen erg duidelijk is lapt hier een bedrijf als bol.com de wetgeving aan de laars (Een cadeaubon moet geldig zijn voor 5 jaar mits er een vervaldatum op de bon staat).

De oplossing

Cadeaubon heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Op dit bericht komen we zo snel mogelijk terug.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    We hebben jouw bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist heb ik je telefonisch gesproken en zijn we samen tot een gepaste oplossing gekomen.

    Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor je kan doen, dan hoor ik dit graag. Je kunt altijd reageren op mijn bevestigingsmail.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wdedeugd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes en snel opgelost door Bol.com Nieuwe bon met dezelfde waarde geactiveerd op mijn account.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen