Klacht Bol.com: cadeaubon geblokkeerd ten onrechte

Klachtnummer
# 421822
Gebruiker
GeleBrem#907
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaubon gekregen van 25 euro voor mijn verjaardag, nu wil ik iets bestellen maar staat er dat mijn kaart geblokkeerd is. Dit vind ik raar want ik heb hem nog nooit gebruikt en net pas de pincode zichtbaar gemaakt door dat laagje op mijn kaart weg te krassen. Ik kan het nergens op de site vinden wat ik moet doen maar ik zou het wel zonde vinden als ik deze kaart helemaal niet t meer kan gebruiken.

De oplossing

deblokkeren of een nieuwe cadeaukaart

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen