Opgelost door Bol.com: Cadeaubon gehijacked.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 596317
Gebruiker
Joshua
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik had een cadeaubon t.w van 50eu opeens kreeg ik een push melding van een bestelling.
Iemand had een bestelling geplaatst op mijn account zonder dat ik daar permissie voor gaf of een melding dat er een verdacht persoon van een andere Ip adres/device ging op mijn account.
De hijacker kocht een playstation giftcard zodat ik het niet kon retourneren.
Ik kon vervolgens nergens de support vinden behalve domme voorgeschreven FAQ’s.

Gewenste oplossing

Ik graag de waarde van mijn cadeaubon terug.
Meer veiligheid opties.
Geboden oplossing
Ik ben tevreden over de aangeboden oplossing die ik ontvangen heb. Ze hadden een nieuwe cadeaubon aangemaakt met het bedrag dat ik verloren had. Ander lichtpuntje is het feit dat ze ook vrij snel waren met mij probleem op te lossen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen