Klacht Bol.com: Cadeaubon niet verzilverd

Lieze

Ik bestel op 23 juli 3 artikelen, 1 boek,1 puzzel, en een boek, en toets de code van mijn cadeaubon in terpaarde van 10 euro. Ik ontvang de bevestigingsmail en zie dat de 10 euro er zijn afgetrokken. Vervolgens wordt de volgende dag boek1 geleverd, de dag Etna de puzzel en na een week wordt het derde artikel geannuleerd door bol.com. Jammer. Effe opletten wat ik moet betalen, maar dan komt er een aanmaning, zonder dat 10 euro zijn afgetrokken. Ik betaal keurig het bedrag minus de 10 euro van de cadeaubon.
Afgelopen zaterdag krijg ik een tweede aanmaning van 10 euro verhoogt met 3 euro boete, klantenservice gebeld dat ik alles keurig betaald heb, met aftrek van mijn cadeaubon. Ze hadden de 10 euro weer op mijn account gezet, dus die MOET ik betalen maar ook de boete!! Diverse mails verder inmiddels en bol.com vindt het normaal dat de cadeaubon van het door hun geannuleerde artikel teruggestort wordt op je account. En ik moet 13 euro betalen, dus sponsor van bol.com

Gewoon de cadeaukaart van mijn bestelling van 23 juli aftrekken, zoals ook in de eerste bevestigingsmail staat. ik heb dus gewoon op tijd betaald en die 3 euro boete een creditnota maken

Bol.com
    Geachte mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en u ontvangt binnen vijf werkdagen bericht.Me vriendelijke groet,
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Vandaag hebben wij u een e-mail gestuurd over het waarom een cadeaubon niet gebruikt kan worden voor uw betaling.Met vriendelijke groet,
    Lieze
    Bol.com ik ben het niet eens met uw voorstel. Ik heb namelijk bij mijn bestelling op 23 juli de cadeaubon willen verzilveren, het bedrag van die bestelling was ruim boven de 10 euro, en door jullie annulering van het derde boek, waarderen jullie mijn cadeaubon weer op en moet ik alsnog 10 euro betalen. Mijn inziens heb ik dus gewoon correct de cadeaubon gebruikt en niet zoals jullie snuggeren in een mail achteraf willen gebruiken
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Er is vandaag een nieuwe e-mail gestuurd met uitleg over het gebruik van een cadeaubon.Met vriendleijke groet,
    bol.com webcare team

Ook een klacht indienen over Bol.com?