Opgelost door Bol.com: Cadeaubon wordt niet verekend.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137030
Gebruiker
ron
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik had voor € 49,90 2 boeken besteld bij Bo.lcom . Maar na een maand heb ik één boek geannuleerd om dat deze nog steeds niet geleverd kon worden.
Ik had voor deze bestelling een cadeaubon gebruikt t.w.v. € 15,-..
Ondertussen ook nog boeken besteld ter waarde van €48.49,-. (ook gekregen).
Nadat ik de annulering kreeg ik in plaats van de verwachte € 29,95 maar € 14,95 terug gestoord op mijn rekening.
Bol.com had ongevraagd mijn cadeaubon weer opgewaardeerd terwijl ik toch een boek had gekocht.
Volgens de klantenservice kan dit niet anders terwijl een cadeaubon een wettig betaalmiddel is.

Gewenste oplossing

Cadeaubon verrekenen met het gekochte boek. (Zwangerschapsyoga - Mary Attwood nl )
en het volledige bedrag van het niet geleverde boek terug storten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Ron, ik begrijp dat je dit liever anders ziet. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    ron
    Datum
    Ik al een week te wachten op het zo spoedig mogelijk moment, zodat er contact met mij wordt opgenomen.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ron,

    Bedankt voor ons telefoongesprek zojuist.

    Ik wens je nog een fijne dag.

    Groet, Jade van bol.com
  4. Auteur
    ron
    Datum
    Ik kan mij er in vinden dat de klacht afgewerkt, maar dat zo iets eenvoudig zolang moest duren kan ik niet begrijpen, ik kreeg het idee dat men dacht als we niets laten horen waait het wel over.
    Ook de opmerking van wij kunnen het niet verrekenen omdat in ons systeem niet mogelijk is vind ik raar.
    En dat men eens naar het systeem moeten kijken blijkt ook uit het fijt dat de afhandeling is gedaan op een andere bestelling dan waarover de klacht is gedaan.
    Maar het is afgewerkt .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen