Opgelost door Bol.com: Cadeaubonnen zijn betaald aan BOL.COM, die zeggen dat de bon verlopen is en houden het bedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 320607
Gebruiker
R.T.T. Gelhard
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bij een bestelling had ik een aantal cadeaubonnen van BOL.COM, die werden niet geaccepteerd omdat de houdbaarheidsdatum verlopen was volgens hen. Op hun mail met de code staat daarover niets gemeld. Bij navraag bij klantenservice vroeg ik waar dan dat geld was gebleven. Medewerker (dacht Bart) wist geen antwoord en bij doorvragen werd hij geïrriteerd en gooide de haak erop. Hoe kan een een cadeaubon een houdbaarheidsdatum hebben?

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Bol.com vergoedt de waarde van mijn cadeaubonnen ruimschoots. Verontschuldigt zich voor het lompe gedrag van de mede werker van klantenservice. Zeer correcte oplossing van het probleem.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijk egroet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Gelhard,

    We hebben elkaar net gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Hartelijk dank voor het prettige gesprek.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bo.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen