Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart bol.com verlopen, dus geld weg

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282720
Gebruiker
Groenewegen7
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Mijn cadeaukaart van bol.com is blijkbaar verlopen. Volgens Bol.com stond er op het kartonnetje dat er ooit omheen zat (welke ik helaas niet meer heb) een verloopdatum. Op de kaart zelf staat echter geen datum vermeld en ook geen geldigheidsduur. Via Messenger contact gehad en dit voorgelegd aan Bol. Ook aangetoond dat gelijksoortige klachten over Bol.com cadeaukaarten zijn opgelost door het verloren gegane saldo alsnog te compenseren. Blijkbaar meet Bol.com met 2 maten: bij sommige klanten wordt het saldo wel vergoed, bij anderen niet.

Gewenste oplossing

Compensatie va het saldo op de kaart.
Geboden oplossing
Ja, alsnog het tegoed gekregen in mijn account. Na wat aandringen netjes opgelost door bol.com.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer mevrouw Groenewegen,

    Dit bericht is in behandeling genomen en er wordt zo snel mogelijk contact opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  2. Auteur
    Groenewegen7
    Datum
    Beste Jolanda,

    Dank voor je snelle reactie. Ik wacht je reactie af.

    Met vriendelijke groet,

    Eelko
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Bedankt voor het fijne geprek. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik die natuurlijk graag.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Mina van bol.com
  4. Auteur
    Groenewegen7
    Datum
    De klacht is naar tevredenheid opgelost door bol.com.
    Dank!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen